dimarts, 10 de març del 2009

Empenta


Aquest post, te dues lectures, la profunda, la deixo a gust del lector, jo, al recurs fàcil, la sàtira i contra el sexe dèbil.

Ja era tard, mitja nit, estava al pipican del carrer Folgueroles, el gos fent de gos i jo fent d’amo de gos. Passejava i vigilava. De cop i volta sento una veu que diu:
- Oye, necesito un empujón.
Jo, em giro cap on ve la veu i veig una noia (suposició, ja que amb el casc difícilment podria endevinar el sexe), pujada amb una moto en marxa però aturada. M’apropo i diu:
- Es que me he quedado así. No puedo ir “pa lante” ni “pa tras”.
- Ah – dic jo
La moto, una scoopy, l’hi havia quedat amb la roda del darrera, fora de la vorera, volant. Jo, servicial que soc, poso un peu travant el cavallet i l’hi dono una empenta, tot agafant-la pel darrera, a la moto. El cavallet salta i queda alliberada.
- Ya está – diu ella. Jo penso que deu ser una forma de donar les gracies. Ho miraré a internet.
M’allunyo, per continuar vigilant al Troc, sentin com torna a fer la maniobra d’aparcar. A cua d’ull veig que baixa pel carrer un metres i dona uns copets a una finestra. Jo me’n oblido. Passada un altre estoneta, torno a sentir una veu femenina, que em comença a ser familiar.
- Oye, necesito otro empujón.
M’apropo, i veig que la situació es la mateixa. Respiro. Torno a fer la mateixa operació amb el mateix resultat.
- Ya está, gracias – diu ella. Jo penso en no mirar una cosa a internet.
- De nada – responc jo molt educadament.
Sento com s’allunya carrer amunt. Tant pensar amb internet i he perdut el centre del “problema”. La “niña pija”, per no començar amb insults més greus i grollers, el problema que tenia no era ni més ni menys que al tenir la roda “volant” no podia treure el cavallet accelerant. “Manda huevos”, que diria el Frederic Trill. En tornar a casa, capcot i sentint-me del tot un home objecte, torno a pensar amb internet. Quan arribi a casa escriure un email a la DGT reclamant que a l’examen de conduir motocicleta, incloguin el posar i treure un cavallet. Però com ara regalen el carnet a qui porta uns anys amb el de cotxe perquè puguin portar-ne de menys de 125cc, haurem de fer responsables civils subsidiaris als concessionaris per tal de no vendre una moto a “dingú” que no sàpiga treure un cavallet i si resulta que la Barbie de torn (per cert, per molts anys) pesa una quarta part del que pesa la moto, doncs a pastar fang. No moto. Algú necessita una empenta?


4 comentaris:

laseis66 ha dit...

ets un kabro. el dia que et vaig demanar que m'ajudesis a posar en marxa la moto, mitxançant una "espichadeta", vas enviarme a dida, ot dienme......... als mes de 105 Kg que peses ni amb una "espichadeta" ni amb una "patadeta"..........

Per cert, deu esser per aixo que darrerament volen posarse damunt?

Unknown ha dit...

JAjajajajajajaja!!! Això va ser el ligue que vas tenir????
"dos empujoncitos de nada" PUAH!!!!!
(avui escric en català... l´altre dia vaig tenir un lapsus)... a Kastefa també es parla en català!

Isaac ha dit...

Com a TONTODEL125 em solidaritzo, però amb el Troc, que devia alucinar amb el seu amo: no va ser capaç de treure el cavallet a la primera!

Salut!

Isaac

Anònim ha dit...

aun hacen el pipican? con lo que que mola recoger el cagarro notando la acera calentita debajo...

cambia de barrio