dijous, 17 d’abril del 2008

Reivindico

Gràcies. Moltes gràcies, Sr. Rodríguez. La seva excentricitat a l’hora d’escollir el cap del ministeri de Defensa ha estat un dels millors regals que hem rebut últimament. Potser és tracti d’una maniobra de distracció perquè tots plegats mirem cap un altre cantó. Ha estat original, com també ho va estar el Sr. González posant un català, alcalde del Cap i Casal, en el mateix ministeri sense haver fet el servei militar (recordo que anys mes tard va jurar bandera). Els moderns diuen que això que ha fet és un signe de normalitat. Doncs perfecte, però ..... ara ens toca reivindicar. Reivindico que les dones ens escoltin totes aquelles històries (de la “puta mili”) que es van negar en el seu moment a escoltar. Si es van lliurar de fer-la, d’això no es poden escapar. Reivindico treure la pols a aquelles paraules que tant “estimàvem” i que s’han vist arraconades pel temps, el progressisme i la modernitat, paraules tan riques en sonoritat com “bocacha apagallamas” o paraules que ens omplen de records com “imaginaria” o “fagina” o “bromuro”. Buf. Reivindico que es donin cursets obligatoris de reciclatge militar a dones progressistes i/o feministes, objectors de consciència, “excedentes de cupo”, inútils, i d’altres “nenazas”, que no van poder gaudir d’una formació castrense adequada. I tot això ho dic sense cap acritud. Respecto a la nova ministra i sé que de seguida s’ha posat a treballar (vol fer coincidir la desfilada del “Dia de las Fuerzas Armadas” amb la passarel·la Cibeles, entre d’altres iniciatives) i des d'aquest humil observatori l’hi desitjo molta sort.

Però em pregunto, ha de demanar el passi de “pernocta” per poder anar a dormir a casa ?

PD: M’ha arribat un esborrany de la primera estrofa del nou himne d’infanteria :

Amor guerrero, vibra nuestras voces
Y de amor patrio henchido el barrigón
Entonemos el himno sacrosanto
Del Deber, de la Patria y del Horror !!!!!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

T'agradarà saber que la taula del despatx de la ministra ha estat arrestada perqué li ha fet una carrera a les mitjes.
Toni

Anònim ha dit...

Aquest comentari em fa pensar que el que us molesta es haver de deixar la cadira tan calentona que heu estat ocupant.

A aquest país hem suportat massa 'collons'. Per sort a la vida calen virtuts més elaborades per tirar endavant. A banda d'un exercit, els USA han tirat del sowt-power abans que arribes Bush fill. Vull dir que la diplomacia te la seva importancia.
Tampoc crec que tu puguis queixar-te de la mili que vas tenir. En tot cas, si tant et putejava, haver protestat enlloc de desitjar que tothom estigui putejat.

Tu blocaire li estas fent el joc a la colla dels collons, que són la gent que no para de tocar els ídem i els ha tocat a aquest país molt de temps.
Deixeu tranquila la ministra que faci la seva feina. Em sembla que el Trillo tampoc no sabia gaire de tropes quan va arribar, a no ser que consideris que el fet de tenir genitals masculins vulgui dir que vens amb el manual d'estrategia militar estudiat de serie.
ya te vale, estare sin entrar quince dias por esta gilipollez

Unknown ha dit...

BEGO for president!!!!!

Jo he suportant durant tota la meva vida les històries de la P*M* del meu pare...

Però crec que la realitat és un altre... em sembla que us molesta més que hi hagi més dones que homes ministres!!!!

VISCA VISCA LES DONES! Ja era hora que per fi les vegin com de un igual a un igual.

Unknown ha dit...

Pues mira por dónde... creo que "ÉSE" sí que sabía algo del ejercito....

TRILLO:

"Ingresó como número uno de su promoción en el cuerpo jurídico de la Armada en 1974 donde estuvo destinado en la Fiscalía de la Zona Marítima del Mediterráneo y, más tarde en la Dirección de Construcciones Navales Militares. En el año 1979 accedió por oposición al cuerpo de letrados del Consejo de Estado. Se retiró como comandante en 1989 para entrar en la actividad política."

Puestos a poner a alguien (Sea hombre o mujer, mujer u hombre), al menos que sépa que tiene que hacer o "de qué va el rollo". Y no poner a alguien NO PREPARADO (sea hombre o mujer, mujer u hombre) ha hacer cosas que les pueden superar en cualquier momento y (en este caso) de la que la vida de hombres y mujeres (mujeres y hombres) pueden depender de sus decisiones.

Manolo's dixit.

Unknown ha dit...

Se m'oblidava....

Jo sóc inútil, pero per motius familiars, em vàren convalidar la mili.....


Er nenaza.....

Lluís ha dit...

Gràcies a les vostres aportacions passaré a la història com a Lluisov, desenvolupador de la llei de la LECTURA CONDICIONADA.
(què ningú pensi que us estic dient gossos/gosses).
M’he hagut de rellegir el post tres vegades per veure a on he posat o a on es pot deduir les coses que m’atribuïu.
Aquí queden uns petits aclariments :
a) En cap moment dic res en contra de la Sra. ministressa, ans al contrari.
b) No ataco a ningú, reivindico uns "drets" que considero "legítims".
c) Utilitzar l’expressió "puta mili" és com una mena de joc de paraules què fa referència a la pel•lícula 'Historias de la puta mili' de l’any 1993, en cap cas una queixa o una insinuació al "putajament".
d) A quien le importa ...... que hi hagin mes o menys ministres d’un sexe o d’un altre. A mi no. El problema es de qui conta quants o quantes n’hi han.
e) El impresentable exministre de defensa a qui algú fa referència, l’any 1989 es va retirar com a "comandante del Cuerpo Jurídico de la Armada". Formació militar en tenia, la qual cosa no implica que pogués ser vàlid per a l’exercici del càrrec.

PD: My english is awful, but ..... is SOWT or SWOT ?

Anònim ha dit...

SOFT!!! SOFTTTT QUE SE TIENE QUE DELETREAR TODO, CULLONS

es verdad, seguramente a la sabiduria militar de trillo se debe esa gran proeza militar que fue la conquista de perejil

crec blocaire que no has aconseguit explicar el que volies. segueixes en arresto domiciliari

manolo: ja sabem que a tu te va la fusta

bego

Lluís ha dit...

El que si que he aconseguit es despertar determinats instints primitius que sembla que estan massa a flor de pell, encara que no era la meva intenció.
Be water my friends.

El Boticario Implacable ha dit...

Ah, mira, m'estrenaré aquí, per al·lusions. Perquè vostè m'ha al·ludit, senyor Lluís. Jo sóc una d'aquelles nenazas que no vaig rebre la formació castrense adequada, per ser objector de consciència. De fet, les armes me la porten fluixa, no era a això al que jo objectava. Al que jo objectava és al fet de rebaixar-me a la condició més troglodita de la naturalesa humana, i que tenia la màxima expressió en els teus estimats C.I.R. Com a persona prudent, primer em vaig informar de primera mà del lloc on havia d'anar, el C.I.R. de Cartagena. Vaig saber que havien arrestat la piscina tot l'estiu per que un capità xusquero hi va caure en plena borratxera una nit. Vaig saber on anaven a parar les palles que es feien a la cuina. Vaig saber moltes més coses que no recordo, però igualment interessants, i que em van portar a la conclusió de que només un anormal aniria allà sense oposar-hi resistència. I em va sortir bé. Si no arriba a funcionar, m'hagués declarat sodomita, peus plans, o funcionari de correus. Sense acritut...